Almás-kókuszos sütemény

2008. szeptember 28., vasárnap

A receptgyűjteményemet bogarásztam és rendezgettem péntek este, ott találtam ezt a receptet.
Külön is tettem a többitől és ma elkészítettem, annyi változtatással, hogy reformosítani igyekeztem...



Hozzávalók:

10 dkg mazsola
1 dl rizstej
15 dkg biomargarin
15 dkg nádcukor
3 tojás
15 dkg kókuszreszelék
15 dkg zabpehelyliszt
1 kávéskanál szódabikarbóna
2 alma

Elkészítés:
A megmosott, lecsepegtetett mazsolát a tejbe beáztatjuk és állni hagyjuk. a margarint habosra keverjük a cukorral és a tojásokkal. A lisztben elkeverjük a szódabikarbónát és a kókuszreszeléket, majd az egészet összedolgozzuk a tojásos masszával. Az almát hámozzuk, lereszeljük és az áztatott mazsolával meg a tejjel együtt a tésztához keverjük. kivajazott tepsibe öntjük és 200 fokra előmelegített sütőben 25-30 perc alatt aranyszínűre sütjük.

0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino