kókuszos tejbezabi

2008. szeptember 6., szombat

A "reformálás" kezdete óta legtöbb dolgot zabpehelyből készítettem. Ennek egész egyszerűen az az oka, hogy ízlik. Ugyan azt olvastam, hogy melegítő hatású, de oda se neki, majd télen is sokat eszem belőle :)

Mai reggelim:

Fél csésze zabpelyhet megfőztem rizstejben, tettem bele 2 teáskanál kókusztejport, amitől nagyon finom íze lett. Banánt karikáztam rá és befaltam...
Ugyan azt olvastam, hogy a kásák inkább téli ételek, ennek ellenére párszor csináltam már reggelire magamnak, de eddig vízben főztem és fahéjjal, mézzel édesítettem vagy mazsolával, kókuszreszelékkel ettem. Ebben a variációban először készült az ízlelőbimbóim nagy nagy örömére :)



0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino