gyorsanvalamifinomat reggeli

2008. szeptember 20., szombat

A reggeli megreformálása viszonylag simán megy, aminek az az egyszerű oka lehet, hogy a reggelit nem kell megfőzni... :D A szendvicseket, péksüteményeket felváltották a gyümölcsök, alkalmanként eszek zabpehelyből kását, eddig jutottam egyenlőre.

Mivel mostanában már nyitott szemmel járom a boltokat és nemcsak a berohan-kosárba dobál-fizet-távozik négyes játszik (mert be kell vallanom, nő létemre vásárolni azt nem igazán szeretek) - így történhetett meg az az eset, hogy a kosaramba vándorolt egy doboz kukoricapehely, ami egy élénksárga, zörgős, ropogós ennivaló és amiből gyerekkoromban ettem utoljára (azóta valahogy szelektív volt a látásom és elkerülte a figyelmem).

Álmos, borús őszi reggelre keltem ma, kócosan kivánszorogtam a konyhába, hogy felturbózzam magam egy kis friss gyümölccsel - de hoppon maradtam, a gyümölcsöstálkámban csak 3 banán árválkodott (ezekből viszont muffint szeretnék sütni). No de akkor mit egyek? Engem, engem - kiáltozott a kukoricapehely. :D Így történt meg, hogy reggelire vaníliás szójaitallal meglocsolt kukoricapelyhet nyammogtam el... Mivel jól esett, ismétlése következik! :)

0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino