Tönkölyzsemlék köleskörözöttel

2008. szeptember 1., hétfő

A múlt héten gyakorlatilag mindent megettem, ami az utamba került. Ezért ma mindenféleképp szerettem volna alkotni valami egészségeset, ellensúlyozandó a múlt heti bűnözést... Most a kölesre esett a választásom.

A köles is új lakó a konyhámban!

Egyszer sütit készítettem belőle, ami nagyon jó lett, aztán zöldséges kölest csináltam, úgy nem ízlett, így most újabb formában került az asztalra... Vacsorára mennyei! :)

a kölesreci forrása: http://veravegakonyhaja.blogspot.com/



Zsemle:
kb. 6-8 db-hoz
Negyed kiló teljes kiőrlésű tönkölyliszt
1/2 teáskanál szódabikarbóna
1/2 teáskanál só
4 evőkanál olaj
2 dl víz

összegyúrtam és megsütöttem. :) 25 perc alatt elkészült. /egyre szezámmagot szórtam, kettőre tökmagot, a többi sima maradt. /

0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino