zöldborsós szójafasírt

2008. szeptember 4., csütörtök

sajnos vagy szerencsére (még elválik) megváltozott a munkarendem, ami azt jelenti, hogy szerdán és csütörtökön később megyek dolgozni és kicsit később szabadulok, így vinnem kell ebédet a munkahelyre. nah ez egy új feladat lesz - reggelente főzőcskézni. még a múltkori reformkamra-indításkor vettem egy zacskó szójagranulátumot, hogy majd kipróbálom a szójafasírtot. szóval ehhez most érkezett el az idő. Mivel gyakorlatilag semilyen zöldségem nem volt itthon némi fagyasztott borsó és répa keveréken kívül, ezért borsó került bele. Köretnek barnarizst csináltam, abba is dobáltam répaborsót:) A receptet a biochef-ről loptam:P



A finomra vágott vöröshagymát kevés olajban aranysárgára pirítjuk, a tűzről levéve hozzákeverjük a pirospaprikát. A szójagranulátumot vízzel beáztatjuk, és pihentetjük. Hozzáadjuk a pirított vöröshagymát, összekeverjük, fűszerezzük fokhagymával, hozzáadjuk a zöldborsót, ízlés szerint sózzuk és alaposan összedolgozzuk. A masszából kis korongokat formázunk, melyeket olajjal meglocsolt tepsire téve 200 fokos sütőben megsütünk.

Megjegyzés: Lehethogy vmit eltoltam, de nekem ez a massza nem állt össze, ezért megspékeltem egy kis bio teljes kiőrlésű tönkölyliszttel. Az ízhatás elég natúr volt nekem, még úgy is, hogy került bele vegamix, amit ma bontottam ki először és nagyon fini illata van a benne levő zöldségeknek. Szóval nekem olyan seízű volt ez a cucc így egyben, pedig nagy reményekkel futottam neki.






2 megjegyzés:

Dulmina írta...

Nem csodálom, hogy seízűnek tűnt, a szójagranulátumhoz nagy mennyiségű fűszer kell, hogy ízletes legyen (sokkal többet elbír, mint más alapanyagok).

harmony írta...

köszönöm az információt. :)

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino