Rántott cukkini szezámmagos panírban

2008. szeptember 11., csütörtök

Annyira jó ha embernek van egy kis kertje, ahol megteremnek a zöldségek. A szüleimnek hatalmas van, így gyerekkoromban élvezhettem ezek áldásos hatását. Aztán amikor városba költöztem, ráadásul lakótelepre, egy idő után kezdtem észrevenni, hogy hiányzik a kert, hiányoznak a frissen termett dolgokból készült ételek. Ez a mai napig így van és nagy vágyam egy kis ház kis kerttel, ahol én termeszthetem a zöldségeket. De szerencsére a szüleimtől mindig kapunk ezt-azt, így most ezek pihennek békésen a hűtőben:
- 4-5 darab cukkini
- 1 tököcske:)
- jó pár darab paprika és paradicsom
- 1 fej káposzta
- 2 cékla
Aztán én is vásároltam:
-1 nagy fej karfiolt
- 1 brokkolit



Már épp gondban voltam, hogy mit együnk, de most pár napra megoldódott a helyzet... :)

Egy egyszerű vacsit akartam összedobni, a párom rántott cukkinit kért, én szívem szerint csak olivaolajon pároltam volna meg...
Jogos a kérdés, miért nem tettem így? Mert egyenlőre eléggé lusta vagyok kétfelé kaját készíteni. De aztán kiokoskodtam, hogy ha már cukkinit rántok, akkor azt lehet reformosan is és így megoldódott a helyzet... :)

Szóval bedobáltam pár darab burgonyát a sütőbe és amíg az szaunázott, addig felkarikáztam egy cukkinit, majd elfeleztem a mennyiséget. Az egyik felét zabpehelyliszt + tojás + zsemlemorzsa variációba forgattam, a másik felét zabpehelyliszt + tojás + zabkorpa + szezámmag variációba. Nem mertem megkockáztatni hogy az egészet így készítsem, hiszen nem biztos, hogy a párom megette volna. Nekem nagyon ízlett, nem is hagytam neki kóstolásra... :D Talán legközelebb.... ;)



Magamnak összedaraboltam még 1 paradicsomot és némi uborkát mellé és már kész is volt az egyszerű, finom vacsora.

0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino