Zöldségleves

2009. március 8., vasárnap

A levessel úgy vagyok, hogy valahogy sehogy... Nem azért mert nem szeretem, de már gyermekkoromban is sokszor feleslegesnek éreztem a leves-evést. Így igen ritkán főzök levest, de ha mégis akkor általában zöldséglevest. A közelmúltban csináltam persze krémleveseket is, de azokon felül szinte csak ezt a fajtát szoktam - legalábbis egyenlőre:) A képen nem sok minden látszik az igaz, de ez csak az amatőr fotózási tudományomnak köszönhető...



Hozzávalók:
sárgarépa

fehérrépa

zeller

karalábé

zöldborsó
vöröshagyma
petrezselyemzöld

bio zöldségleveskocka


Elkészítés:
Egy fej vöröshagymát megpucolok és egészben beleteszem a vízbe, amiből a leves lesz. Felrakom a tűzre és melegíteni kezdem.
Kicsivel később belekerül a darabokra vágott zöldség, ízlés szerint.
Amikor már kezdenek puhulni a zöldségek, beleteszem a zöldségleveskockát is. Készre főzöm.

Nagyon szeretem ezt az egyszerű, natúr zöccségízű levest:)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino