elcsent gofri-recept

2009. március 16., hétfő

Mégpedig Limara gofri-receptjét csentem el és alkottam meg. Nagy nehezen találtam rá sok-sok böngészés után. Már volt egy próbálkozásom gluténmentes gofrit készíteni, akkor sajnos nem sikerült. Ez viszont kiváló lett. Az igaz, hogy ízvilágban az eredeti gofritól szerintem távol esik, hiszen ez egy sós változat, de az is igaz, hogy isteni finom és sajnálom, hogy csak a megadott mennyiséggel dolgoztam, mert tripla adagot is betudtam volna vágni belőle. Ezért szerintem hamarosan ismétlése is fog következni a dolognak.


Egyetlen módosítást eszközöltem, a barnarizsliszt helyett hajdinaliszt került bele. (legközelebb kihagyom a sütőport, mert azt nekem nem szabad:S... igaz nagyon mini mennyiség kellett bele, meglátjuk majd anélkül milyen lesz)



Háttérben a páromnak sütött ropogós, hagyományos gofrik csücsülnek... :)

0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino