Babkaja - Vörösbab paradicsomos szószban

2009. március 3., kedd

Egyszerű vega vacsora.



Tegye fel a kezét akit kezd zavarni a kék tányér :S

Hozzávalók:
1 konzerv vörösbab (én ezt szoktam venni, de lehethogy van ennél jobb is)
1 fej vöröshagyma
1 gerezd fokhagyma
1 kis paradicsompüré konzerv
víz

Elkészítés:
Felkockáztam a vöröshagymát és kis olivaolajon lepirítottam. Rányomtam fokhagymanyomóval egy gerezd fokhagymát, ezzel is pirítottam egy keveset. Rákanalaztam a paradicsompürét, majd felöntöttem annyi vízzel, hogy szósz sűrűségű legyen. Beleborítottam a konzervbabot és úgy 10 percig főztem együtt.

Aztán megettem.

Ízlés szerint fűszerezhető, nekem most nem volt kedvem

Gyorsan készült, saját kútfőből.

Stop. :)

3 megjegyzés:

Dulmina írta...

Én is bab + paradicsom kombinációt főztem ma ebédre, de nem pont ilyet, úgyhogy megírom :)

siccike írta...

Kék tányér.:-)) Már akartam a múltkor is írni neked, hogy én is egyszer csak nagyon beleuntam az egy-két tányérom fotózásába, majd az a "zseniális" ötletem támadt a Kikában kóborolván, ahol gyönyörű készleteket lehet darabosan is venni, hogy de hát a fotózáshoz elég egy-egy darab is, nem kell a készlet.:-)) Azóta vadászom az egy-egy darabokat, amerre járok, a múltkor pl. a Tescóban sikerült 200 Ft-ért vennem egy nagyon helyes virágos tányérkát, ami korábban készlet részét képezte, majd gondolom darabonként elvitték, és megmaradt szólóban, szépen leértékelve.:-)

harmony írta...

Dulmina:)
siccike:igazából én is szoktam a tányérokat nézegetni, csak eddig vhogy olyan feleslegesnek éreztem a vásárlást, mert van ez a kék készletünk, 3 részes és mindből 6-6 darab. szóval olyan feleslegesnek érzem hogy vegyek még, így is sok. de azért hamarosan beszerzek 1-2 újat, mert már kicsit zavaró:)

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino