Tavaszi saláta

2009. március 17., kedd



Igaz, hogy még nincs tavasz - csak tavaszkezdemény:) - de ez egy igazi, friss tavaszi jellegű saláta.
És ez végre ízlett! Nem vagyok valami nagy barátságban a salátákkal, volt olyan ami keserű lett, meg olyan is amit úgy nyomtam le a torkomon...
Nem gondolom hogy ez jó lenne, illetve természetes lenne. Hiszen ettől lelkileg nem leszek jobban, sőt.... de mégis hogyan lehetne másképp?
valamilyen formában be kell juttatnom a zöldségeket. túlfőzve, túlpárolva a maradék kis vitamintartalma is elveszik, ráadásul nyersen természetesebb, természet alkotta formában jut a szervezetembe.
Mondjuk ez most jól sikerült, ropogós, lédús...

Mi került bele?
Fél fej jégsaláta csíkokra vágva

2 db paradicsom
1 db zöldpaprika

2 db póréhagyma

1 kisebb db kígyóuborka

fél fej lilahagyma

kevés fitt csíra ( ezt először vettem életemben kipróbálásra)

olivaolaj
citromlé

1 megjegyzés:

sedith írta...

Hahó, merre vagy?! Leírtam a gluténmentes kenyeret, de közben már abbahagytam a diétáztatást is. Diétával sem volt javulás, most hogy ismét kapja a megvont dolgokat, így sincs rosszabbodás, úgyhogy biztos nem ezek okozzák a kiütéseit. Még várok, lehet, hoyg a tavasz és a nedvesebb levegő elmúlasztja majd őket véglegesen.
Puszi

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino