Paradicsommal sült tojások

2008. október 10., péntek

Jobb ötlet híján sikerült ma vacsorára ezt az elég rendesen savasító ételt összedobnom.
Ennek ellenére ízlett nekem.
Lássuk a receptet:



Kell hozzá:
5-6 nagy paradicsom
3 gerezd fokhagyma
3 ek olívaolaj

bors
4-5 tojás

Elkészítés:
A sütőt előmelegítettem 200 fokra.
A paradicsomokat vastag cikkekre vágtam és egy tűzálló tálba tettem. Rávágtam a fokhagymát, meglocsoltam az olivaolajjal, sóztam, borsoztam, összekevertem.
Betettem a sütőbe és olyan 30 percig sütöttem. Beleütöttem 5 tojást, alufóliával betakargattam és visszatoltam a sütőbe olyan 15 percre, amíg a tojás el nem készült.

Az eredeti receptet ezen a linken olvashatod el.

0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino