Édes kölesfelfújt

2008. október 15., szerda

Úgy tűnik, hogy hagyománnyá kezd válni nálam a szerdai kölesnap. :)



Hozzávalók:
3 pohár szétfőtt köles (szárazon kb. 1 csésze)
3 pohár reszelt alma
2 pohár reszelt répa
1 teáskanál fahéj
2 tojásfehérje felvert habja
darált dió, mazsola

Elkészítése:
A kölest háromszoros mennyiségű vízben megfőztem. Egy tűzálló tálba öntöttem, ízesítettem fahéjjal. Már ebben a formában is megettem volna, de a terv nem ez volt. Az almát én héjastól reszeltem le, hozzákevertem. 3 répát meghámoztam, lereszelgettem és szintén hozzákevertem. Ment hozzá egy kis darált dió ízlés szerint és egy marék mazsola. A sütőt előmelegítettem 150 fokra. Felvertem a két tojásfehérjét és szépen belekevertem a masszába.
Bedugtam a sütőbe szaunázni és 25 perc elteltével kivettem.

Elég furán néz ki a massza, a bizalomgerjesztőtől messze van a külalak, nem tudom ilyennek kell-e lennie, dehogy délben megeszem az biztos... :)

Forrás: http://www.hoxa.hu/?p1=recept&p2=9191

0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino