Köles sült céklával

2008. október 6., hétfő

Az úgy volt, hogy szombaton csirkecombot sütöttem. De valahogy nem esett jól, fene se tudja miért. Ezért vasárnap már nem kívántam enni belőle, inkább kiötlöttem, hogy megsütöm a hűtőben csücsülő céklámat. Lehethogy hülyén hangzik, de sose csináltam még céklát. Se nyersen, se főzve, se salátának nem használtam még. Anyukám szokott készíteni "hagyományos" ecetes céklát, alkalmanként náluk eszek ilyesmit, de a saját háztartásomban még nem készült semmi belőle. Úgyhogy épp itt volt az ideje.
Láttam a blogokon, hogy többen megsütik a gumót, gondoltam kipróbálom én is. 200 fokos sütőbe dobtam őket és olyan 1 és negyed órát sütöttem, mert viszonylag két nagyobb darabom volt. Közben elkészítettem a kölest: negyed csészényit megfőztem háromszoros mennyiségű vízben. Aztán megettem. A cékla kicsit marta a torkomat, amit nem igazán értek.
Egyébként teljesen elégedett voltam ezzel az ebéddel. Sajnos a fotó nem sikerült valami jól, talán épp az étel egyszerűsége miatt, így ezt most inkább elhagyom.

0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino