Kukoricatorta

2008. augusztus 24., vasárnap

Az elmúlt napokban rengeteg receptet mentettem le a netről és nyomtattam ki. Érdeklődéssel tanulmányoztam őket, olyannyira, hogy egyik este félálomban is a receptek zakatoltak a fejemben :) Aztán a tegnapi bevásárlás során bedobtam a kosárba 1 zacskó kukoricadarát, sose használtam még, de a receptekben előfordult, így gondoltam jó lesz ez is a reformkamrámba:) Ez a recept sokféleképp található a neten, de az alap ugyanaz, viszont lehet variálni a gyümölcsökkel, mazsolával, kókuszreszelékkel, fahéjjal. Csak a fantáziánk szab határt!



Hozzávalók:

2 csésze kukoricadara
1 csomag mazsola
8 csésze víz
csipetnyi tengeri só
1 evőkanál hidegen sajtolt olaj

díszítéshez: idénygyümölcs, dió

Elkészítés:

A kukoricadarát sós vízben, folytonos kevergetés mellett megfőzzük, hozzáadjuk a mazsolát, és addig főzzük, amíg a kanál megáll benne. Egy kuglófsütőt vagy tortaformát olajjal kikenünk, ebbe simítjuk a masszát, és hagyjuk megdermedni. Ha kihűlt, egy tálra borítjuk, a dióval és a gyümölcsökkel díszítjük.

Hozzáfűznivalóm: Mindent a recept szerint csináltam, kivéve hogy tettem bele 1 kis kókuszreszeléket is. Dióm továbbra sincs itthon, így az most is elmaradt sajnos, de hamarosan jön a diószezon! Nekem így is elég édes lett kben, de talán azért 1 kis mézet javaslok bele. Legközelebb (ha lesz ilyen) féladagot vagy negyedadagot csinálnék, mert egy személyre ez írtó sok!

0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino