Belevágok!

2008. augusztus 13., szerda

A blog története röviden:
Mindig csodálattal nézegetem a gasztroblogokat, talán épp azért mert én eddig nem szerettem sütni-főzni, bevallom nem is nagyon tudtam, és rájátszott még egy adag lustaság is.
Viszont egy "betegség" kapcsán eljutottam odáig, hogy egyre többet tevékenykedek a konyhában és kezdek ráérezni az ízére. Miután délutánonként viszonylag szabad vagyok, kezdett bennem mocorogni valami, éreztem, hogy el kell foglalnom magam és így jött az ötlet: legyen az új hobbim a főzőcskézés!
És mivel szeretném megörökíteni eme folyamatot, úgy döntöttem blogot nyitok.
Hogy milyen ételek receptjei lesznek a blogomon, az még saját magamnak is meglepetés:)
Annyi azonban biztos, hogy törekszem minél egészségesebb ételeket készíteni.

Csapjunk hát bele!

Hamarosan jön az első recept.

0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino