Sárgarépasaláta

2009. február 27., péntek

Maradékhasznosítási projektben vagyok. Sajnos hajlamos vagyok arra, hogy összevásároljak mindenfélét úgy, hogy közben otthon még sokféle alapanyagom van. Megpróbálom visszafogni magam e téren (is), és igyekszem abból élni ami a hűtőben és a polcon fellelhető...
Ráadásul "rászoktam" a sárgarépára, főleg nyersen szeretem, de jó párolva és főzve is. De legjobban mégis nyersen szeretem:)



Hozzávalók:
sárgarépa (1)
alma (1)
friss citromlé
őrölt mandula (eredetileg dió)

Elkészítés:
A sárgarépát és az almát lereszeltem nagy lyukú reszelőn, az utóbbit héjástól - alkalmazkodva a mondáshoz: "Héjában van a vitamin
Fél citrom levével megcsöpögtettem, végül 1 teáskanál őrölt mandulával hintettem meg a tetejét.
Ettől még zamatosabb lett.

Jóízűen bekanalaztam - kiskanállal!:))

0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino