Diós tészta (gluténmentes)

2009. július 7., kedd

Abszolut favorit ételeim a tészták!

Ehhez képest minimális jelleggel fogyasztom tavaly óta...

Néha nagyon hiányzik...

Mert nagyon tésztás vagyok: káposztás, túrós, mákos, diós, olasz tésztás kaják ,(gombócok, gofri, palacsinta stb.)

Teljesen mindegy, csak tészta legyen, annyira imádom!!!

Úgyhogy olykor-olykor azért kényeztetem magam, persze nem átesve a ló túloldalára, alkalmanként fogyasztom...

Ma ezt készítettem, nem volt vele nagy meló:)


Hozzávalók:
dió őrölve
pici méz
gluténmentes kukoricatészta, jelen esetben: Virgintrade Lasagna
pici só és pici olaj a vízbe

Elkészítés:
Vizet forraltam, amit szemre szoktam mérni. Amikor forrt beleöntöttem az 500 gramm gluténmentes kukoricatésztát, majd lassú tűzön 10 perc alatt puhára főztem. Amíg főtt, addig diót daráltam hozzá. Aztán leszűrtem a tésztát. Tányérba szedtem, megszórtam a darált dióval és pici mézet csurgattam a tetejére!

Mennyei volt... :)

0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino