Pestos tésztavacsora

2009. április 28., kedd

Gyors vacsoraként készült. Nem volt betervezve, csak véletlen alakult így, a hűtő ugyanis kong, vásárolni meg... se kedvem (se pénzem).

Hozzávalók:


Elkészítés:
Forrásban lévő vízben kifőzzük a tésztánkat. Ebben az esetben 5 percet főtt a tészta, a csomagoláson javasolt idő 2-8 perc. Leszűrjük, de a főzővízből fél decit (50 ml) félreteszünk.
Ezt a vizet aztán kipótoljuk 100 ml-re vízzel, hozzákeverjük a pesto fűszerkeveréket és 3 kávéskanál olivaolajat. Összefőzzük, pár perc az egész. Majd összeforgatjuk a tésztával.

A fűszerkeverék csomagolásán tippként szerepel, hogy friss paradicsomot keverhetünk a pestoba vagy paradicsompürét. Én 3 teáskanál paradicsompürét kevertem bele.
Olivabogyót szórtam rá tálalás után.


Finom, bár nekem feltűnően borsos. Sose használok borsot, szerintem ezért érezhettem nagyon ki belőle... És valóban - ahogy szellemesen ezen az oldalon is le van írva - nem igazán paradicsomos-bazsalikomos. De azért ízlett nagyon...

0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino