Finomfőzelék

2009. április 29., szerda

Főzelék? Hm... nem sokat eszem. Pedig jó dolog, szeretem. Csak valahogy elfelejtődött étel ez nálunk... De szerintem sok mindenkinél... Most igyekszem visszaépíteni őket az étrendembe, mert a változatosság gyönyörködtet:)


Hozzávalók:
450 gramm zöldborsó
1 karalábé
2 közepes sárgarépa
vegamix
barnarizsliszt
olaj

Elkészítés:
A répát és a karalábét megpucoljuk, kockára vágjuk, kevés olajon megpirítjuk. Felöntjük vízzel, hozzáadjuk a borsót és a vegamixet. Amikor minden megpuhult, vízben elkevert barnarizsliszttel besűrítjük.

Finomfőzelék:)))))))

A recept forrása: Napfényes receptek 3. (csak én kicsit átvariáltam, de a lényeg ugyanaz)

2 megjegyzés:

Bridge írta...

Hehe, ma én is azt főztem, csak mandulatejföllel. :)

A "hányszor eszel" szavazást kérdezted, mert arra pár napja válaszoltam.

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino