diós-mazsolás kukoricakása

2008. december 20., szombat

Erősen kifogytam az alapanyagokból, de mivel ebben az erősen szeles, hideg időben még nem volt kedvem lemerészkedni a boltba, ezért abból kellett okoskodnom ami még a polcon árválkodott.
Egyébként sose gondoltam volna mondjuk még idén tavasszal sem, hogy egyszer ilyesmiket fogok enni :)) Szóval kukoricadara volt a polcon, meg némi mazsola, az asztalon pedig kis tálkában dió, úgyhogy nem volt más lehetőség mint ez a kása...



Hozzávalók:
ízlés szerint kukoricadara
víz
mazsola
dió
fahéj

Elkészítés:
Ez nálam úgy festett, hogy fél csésze kukoricadarát kimértem. Közben feltettem vmennyi vizet melegedni, a mennyiséget szemre mértem, de egyébként talán háromszoros szokott kelleni hozzá. Mikor már kellemesen bugyborékolt:) beleöntöttem a darát és lassú tűzön kavargattam kb. 10-15 percig. Aztán hagytam kicsit pöfögni, hozzászórtam egy jó nagy marék mazsolát, végül elzártam alatta a gázt:) Kis üvegtálkába öntöttem, megszórtam kevés fahéjjal.
Amíg hűlt felaprítottam némi diót és megszórtam vele a kását. Végül jóízűen megettem. Nem volt rossz, de aki nincs hozzászokva szerintem biztos félretolná első körben. Én azonban már vagyok olyan elvetemült hogy megegyem:)))

0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino