Babsaláta

2008. december 10., szerda

  • Ugyan még mindig nem értem utol magam, de enni azért eszem...
  • Végül nem készült étrend, nekem az túl macerás, ennél én szétszórtabb vagyok :S
  • Próbálok egyszerű dolgokat összedobni vacsorára, így készült ez a babsali is, aminek a receptjét szintén böngészés közben találtam (mint általában mindig), mégpedig itt.
  • Nálam féladag készült, chili nélkül, mert a csípőset nem bírom és piros helyett sárga pritaminnal, a többiben hűen követtem az előírásokat, ezért a receptet nem közlöm hiszen a linken megtalálható.
  • Egyébként szuper jót ettem belőle.

Hozzávalók:


50 dkg konzerv piros bab (olyan amiben a babon, vizen és són kívül nincs más adalékanyag)
25 dkg fagyasztott vagy konzerv kukorica
1 vöröshagyma
2 gerezd fokhagyma
4 evőkanál olaj
4 evőkanál paradicsompüré
fél mokkáskanál chilipor
só, őrölt bors
1 húsos, piros pritaminpaprika

0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino