Gofri

2008. november 5., szerda

Két hete sikerült végre szert tennem egy gofrisütőre, amit már elég rég szerettem volna. Másnap este egyből sütöttem is benne "hagyományos" gofrit, mintegy próbaképpen. De már akkor alig vártam, hogy mikor próbálhatom ki egy egészségesebb gofri recepttel, főleg, hogy a kedvencekbe már ezer éve várakoznak a receptek, mert időközben egy csomót lementettem.

A nagy nap ma reggel jött el, ezt a bejegyzést már jóllakottan írom...




Én ezeket kevertem össze:

2 csésze víz
2 csésze zabpehely
¼ tk tengeri só
5 ek kukoricaliszt
2 ek kókuszreszelék
½ ek mandula
1 mokkáskanál karobpor

Elkészítés:

Turmixgépbe öntöttem és összeturmixoltam a hozzávalókat, majd a meleg gofrisütőbe öntve kisütöttem a gofrikat. Közben mindig picit pótoltam a vizet, de nem feltétlen szükséges.


Ps: Elfelejtettem megszámolni hogy mennyi lesz ebből a mennyiségből, de olyan 8-10, bár ugye én pótoltam a vizet és nem is terült el teljesen a sütőben a tészta, kicsit kisebbek lettek a gofrik.

Erdei gyümölcsmixet vettem elő a fagyasztóból és pici vizen felolvasztottam. Ezzel ettem a gofrikat., teljesen elégedetten. Szerintem fogok még kísérletezni más receptekkel, hiszen úgy látom a variációk száma itt is végtelen.

A recept eredetije a receptgyár- on található.

0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino