Reform almás pite

2008. szeptember 7., vasárnap

Megfigyeltem, hogy amióta tudatosabban táplálkozom, azóta sokkal jobban kívánom az édességet. Nyilván a candidáim keze is benne lehet a dologban. Már lassan két hónapja van tudomásom róla, hogy a testemben nem egyedül én vagyok az úr... Így már valamelyest jobban érthető a dolog. Szóval süteményt sütöttem magamnak és ezek szerint nekik is...

A receptet innen csentem, hálás köszönet érte! :)

Én csak annyit változtattam az elkészítés során, hogy zabpehelyliszttel helyettesítettem a kukoricalisztet és kb. 1 kiló almát tettem bele. Finom, ízletes süti lett, el is tüntettem az egész tepsivel két nap alatt. Most azon iparkodom majd, hogy minimalizáljam az édességek számát a következő héttől...

0 megjegyzés:

Harmóniakonyha Copyright © 2009 Designed by Ipietoon Blogger Template for Bie Blogger Template Vector by DaPino